Tuesday 22 October 2013

Kepentingan Elektrik

Hello & Assalamualaikum.

Masa aku kat Fakulti tiba-tiba elektrik tak ada. Aku rilek lagi alaaa setakat fakulti je pun. Kebetulan masa tu tak ada kelas chill je lah. On the way nak balik kolej , Nurul mesej aku cakap panas dok dalam bilik ajak makan kat kafe. Aku mase tu gelabah la handphone tak ade bateri wifi aku pon tak ada bateri. Dem Demmm.

Dalam pukul 6-7 baru ade balik elektrik dekat Kolej Keris Mas. Aku dapat tahu tak semua kolej yang ade elektrik masa tu. Sian dorang.

Bagi aku tak ada elektrik ni memang susah. Handphone cepat abes bateri, smartphone with stupid battery, kalau laptop aku tu tak payah cakap la tak ade nyawa kalau tak ade elektrik. Jadi semua kerja aku memang terbengkalai terutama. Nak buat assigment tak boleh, update blog tak boleh, check ifolio tak boleh. Propa sikit. Kehkeh. Jadi dengan kata lain elektrik ni memang penting sungguh. Lagi-lagi UKM menggunakan ifolio. Nak study kena rujuk ifolio jugak. Dah tak ada elektrik. Nak pakai apa on laptop kan.

Bye.


No comments:

Post a Comment