Wednesday 9 October 2013

Rindu Kononnya

Hello & Assalamualaikum




Gambar kat atas ni masa ambik sem 5 kat PTSS. Poli bagi student IT ambik kursus dan aku pilih kursus Oracle , nama detail aku tak ingat. Ini apa yang kelas aku tulis. Semua bajet takut lepas pengajar suruh tulis kat depan. Itu yang penuh semacam.

Aku rindu dengan IT. Rindu merasa stress buat coding lagi2 mase final year project. Rindu mengeluh susah susah.. Rindu masa buat lab test gabra semacam sebab mesti ade error. Rindu. Walaupun kos aku ambik kat UKM bukan IT, tapi aku cuba xnak tinggal kan aku. Aku x terror mana pasal IT dan nak belajar lagi mungkin slow sikit la.

Ini baru kerinduan sebenar. apadahal rindu pada bf gf . Rindu mak ayah tu lain cite la, tiap-tiap hari pon korang homesick yedak.

Bye,

No comments:

Post a Comment