Wednesday 30 October 2013

Buku-buku

Hello & Assalamualaikum.

Mase cuti Raya Aidiladha, adik aku cakap dia dapat baucer buku dan nak beli buku melalui MPHonline. Dengan baik hati nye dia nak belanje aku 2 buku. Dari hari-hari layan layan muka buku ,kene lah layan buku jugak. Aku nak pilih Diorama Eksisten tapi tak ade stok. Jadi aku pilih 2 buku ; Kitab Terfaktab dan Sekolah Bukan Penjara, Universiti Bukan Kilang.


Dua-dua buku masih belum aku khatam. Tapi saja nak share dengan korang. Kitab Terfaktab : Sarkastik Cinta, lebih kepada pandangan penulis tentang percintaan tapi cara pengolahan yang santai dan sarkastik itu yang buat tak klise dan rase eew eeew nak bace.

Sekolah Bukan Penjara, Universiti Bukan Kilang, Jyeahhh. Tajuk yang mendalam. Isi pun mendalam. Banyak isu yang ade contoh PTPTN Aku kena bace slow-slow untuk hadam maksud yang disampaikan. Dah habis baca nanti aku share review dekat korang.

Bye.

1 comment: