Thursday 21 November 2013

Amali Makmal 1

Hello & Assalamualaikum.

Semua paper yang ada midterm dah settle. Semalam last test yang aku ada, lab test aplikasi komputer. Maybe sesetengah expect aku boleh buat sebab dulu ambil IT kan. Tapi ketahui lah anda bahawa aku juga manusia normal yang mudah gelabah dan goyah dengan kenervousan.

Alhamdulillah aku tak ada masalah dengan PC dalam lab tu. Aku dah prepare laptop siap-siap, tapi malas nak guna sebab laptop aku bunyi kipas kuat sangat. Malu beb. Kehkeh. Tak nak la mengganggu student lain juga.

Luckily aku dah try buat latihan yang sir bagi, tapi masa buat lab test tadi pun aku macam tak confident. Macam ehh betul ke ehhh. Ehh ehh. Dasar hasutan syaitan perasaan was-was timbul. Aku tahu sir kecewa. Jujur lah tak kecewa, soalan ubah sikit je tapi ramai yang bertanya.  Harap markah aku okay untuk lab test ni.

Bye.

No comments:

Post a Comment