Tuesday 26 November 2013

Berpoya-poya hari minggu.

Hello & Assalamualaikum.

Semua berkaitan dengan exam, test dah settle setakat ini. Lega kut tapi lega sementara jela, tunggu lah kau result keluar baru nak menangisi kekecewaan. Sebagai melepaskan tension dan treat diri sendiri yang telah bertungkus lumus untuk exam, aku keluar berpoye-poye (berfoya-foya) dengan kawan-kawan satu batch/kos/fakulti/aras/poli/kelas. Kemain tension sikit nak keluar sakan kan.

Aku dengan kawan-kawan plan pergi Times Square sebab Nurul nak shopping katanya. Wah wahh. Aku just lebih nak treat perut aku dengan makanan. Kehkeh.

Let me introduce my friends.
Fieza.Sue.Nurul
Fieza yang cool bersama gadis yang cool
Nurul dan Sue sebenarnya sama poli dengan aku dulu, tapi dorang batch lain dan kos lain. Cumanya aku memang kenal dengan Sue masa kat poli sebab kebetulan roomate dia satu fakulti IT dengan aku.

Nurul.Fikri.Fieza
Yang tengah tu tak kenal pun weh. Rasa macam kesian sangat dia forever alone tu yang ajak. Kehkeh!. Gurau. Yang tengah tu dia sama kelas aplikasi komputer dan ada lagi kelas yang sama. Tapi tak boleh declare sebagai bestfriendforever lagi. Hahaa.


Sampai-sampai je terus makan. 

So sweet. Wakakaka.
Semangat kau Fikri!
Lepas makan dan sementara nak tunggu roomate Nurul, Syaza datang dari rumah dia, kitorang jalan-jalan dulu dan macam nak main theme park dekat Times Square tu, tapi disebabkan ada sorang laki yang takut nak naik roller coaster terpaksa lah kitorang batalkan. Huhh.

Kempunan nak main roller coaster belakang tu.


Around pukul 4.00 masih tak tahu nak buat apa, nak main roller coaster ada orang takut kitorang decide nak tengok wayang The Hunger Games: Catching Fire, nanti aku review movie ni. Lama kot movie ni. Masuk pukul 5.45. Keluar pukul 8. Perghh, terus balik sebab takut tak sempat nak kejar bas UKM last pukul 11.



Fun la jugak, kalau dapat main roller coaster lagi fun. Perli Fikri, aku syak Fikri ni pembawakan budak gamaknya sampai cakap nanti dia muntah-muntah naik roller coaster. Kehkeh. Tak puas sikit keluar kali ni sebab kitorang tak manage masa dengan betul. Huhuu. Semua terkejar-kejar.

Last. Dalam komuter. Girls biasalah bergambar.
Bye.



1 comment: