Wednesday 13 November 2013

PERMADARI

Hello & Assalamualaikum.

Minggu ni busy gila. Hari ini pun pergi PTSL dari petang terus sampai malam sebab 8.30 ada perjumpaan pertama PERMADARI. Permadari ni Persatuan Mahasiswa Darul Ridzuan. Sebab aku nak join persatuan ni nak cari jodoh. Okey-okey, gurau, jangan serius sangat. Tapi bila aku cakap macam tu kat kawan aku boleh percaya. Ceh!. 

Tujuan asal aku nak masuk sebab make society. Yelah, satu aras aku pun penuh FEP, melainkan roomate aku bukan FEP.Itu pun malu-malu kucing nak sembang dengan dia. Dalam kelas comfirm dak-dak FEP, melainkan kelas foundation je campur-campur. Jadi aku taknak lah personaliti aku nampak 'sombong'. Dalam mase yang same aku nak buat nak enjoy lah jugak dengan kawan-kawan baru. Jangan tau enjoy dekat laman sosial je yedak.

Bye.

No comments:

Post a Comment