Friday 20 December 2013

Drama Foundation English

Hello & Assalamualaikum

Ramai yang cerita pasal drama dorang. Aku pun nak cerita jugak. Kelas english aku 1 kelas dengan Akma, sebab tu kitorang tak betul sikit kalau berdua. Kehkeh.

Group aku buat cerita pasal Secret Garden. malas nak cerita lebih pasal sinopsis cerita ni. Lagipun Akma ada cerita dalam post ini.

Aku berlakon sebagai doktor. Watak nak gah je kan. Alahh, ada 3 line je skrip aku. Mulanya dorang nak aku jadi narrator. Tapi sorry aku tolak awal-awal sebab dalam mulut ada besi bukan emas. Pronounciation aku memang susah sikit. Sebab tu bila sir kritik masa presentation aku sebut Mark macam mak. Sebabnya besi punya pasal. Dash.Underscore.Dash.

Perancangan presentation ni 11/12/2013. Tapi tarikh ni telah diambil oleh sir untuk presentation Power Point dan Access. Terpaksalah ganti pada hari ahad. Kofkofkof, batuk jap.


Tak dapat top 3 pun tak mengapa. Walaupun apa dirancang tak terbuat dan spontan tu biasalah kan. Tapi itu pun dah boleh berpuas hati sebab kalau ikutkan kitorang tak pernah buat latihan complete ahli kumpulan. Bukan tak beri komitmen tapi masing-masing ada kerja lain. Kitorang pun buat latihan last minute. Dalam 2 hari sebelum nak present. Sebab kekangan masa. Memang enjoy habis masa ni.

Bye

No comments:

Post a Comment